Saturday, April 9, 2011

Pabila Rindu , mcm-2 lh ayat saya :)

Assalamualaikum :)) pabila borink , disini lh aku menghadapnyee . hee . hm , k . nk tpu diri sendiri ny , maybe susa kodd . so , kenyataannye aku mmg rindu kau lh wahai si periangg :( rindu giloo . tyme kau bosan , kau cll aku kn , dan begitu juga dgn aku . tpy skg ??? numb kau pon tk muncul di screen phne aku . ahhh ! nk nangiss pon ade . tpy ,, aku kuat . aku tk nk menangis sebab kau ! tk gune lh . setiap hari aku pndg muke dia . serupa gilaa muka dia dgn kau . bila aku terpndg dia , aku jerit lalu teringtkn lagu engkau , dia merupakan peganti kau . aku tk sangka . aku harap relationship kite tkkn putus . I PROMISE ! k . ayat meraban ny jgn bce . jam dh mnunjukkn pkul 2:55 pagi , k . tutup lmpu , bce doa , tdo . Assalamualaikum :) tk jwb dosa , klau jwb dpt pahala . oke byee ^^